Uteselskap?

Huseierforeningen er medlem av Skogfaret vel.

Som medlem kan du leie et eller flere «partytelt» for kr 200 per stykk.
Vellet tilbyr også utlån av bord. Kontakt vellet direkte på 911 77 087 (Elena Royo Lopez)

Generalforsamling

Skogfaret Huseierforening avholder generalforsamling 3. juni kl 1800 på Løkeberg skole

Fristen for å sende inn saker du ønsker behandlet er 22.4
Skriv tydelig at saken ønskes behandlet på ordinær generalforsamling.
Du må formulere en kort orientering og et konkret forslag til vedtak.
Dersom forslaget innebærer økonomiske forpliktelser, bør du inkludere et kostnadsoverslag.

Innsamling av hageavfall

Også i år arrangerer vellet innsamling av hageavfall – i år med ny leverandør.
Avfallet hentes fra 8. mai kl. 08:00 . Traseen til 17. mai-toget blir prioritert

Husk at kvister MÅ buntes!

📍Slik setter du ut avfallet

  • Settes ut innen mandag 4. mai kl. 08:00
  • Plasseres synlig i veikanten ved bilvei
  • Settes utenfor port eller gjerde

    Avfall som settes ut etter at bilen har passert, blir normalt ikke hentet.

🧺Emballering

  • Avfallet legges i plastsekker eller buntes
  • Sekkene må tåle løfting (ikke for tunge)
  • Gjerne samle sekker fra flere naboer

✅Dette kan du levere

Kun nedbrytbart hageavfall:
* kvist
* gress
* løv

Ikke stein, papir eller annet avfall.

🌳Kvister

  • Buntes med tynn snor
  • Maks lengde: 2 meter
  • Maks tykkelse: 15 cm
  • Må kunne løftes av én voksen person

For store eller tunge bunter kan bli liggende igjen.

Vennligst ikke kast hageavfall over gjerdet mot skolen

Våren er på vei!

Selv om det fremdeles kan komme snø, er nok den verste kulda over. Asfalt, jord og blomster titter frem (sammen med alt det vi egentlig skulle gjort i fjor …).

Her er litt info om det som foregår, og det som kommer:
* Vannet er skrudd på på vaskeplassen! Husk å koble slangen fra kranen etter bruk.
* Grovfeiing av huseierforeningens kjøreveier og parkeringsareal er planlagt på dagtid mellom 23. og 27. mars, med etterarbeid og finpuss på en senere dato.
* Gangveier til hus må vi feie selv.
* Vellet skal også i år tilby innsamling av hageavfall (men med annen leverandør)

Nærmere detaljer kommer.